пʼятницю, 28 березня 2014 р.

Боротьба з хлібопічкою

Дезайнерші теж, як не дивно, їдять. Ще й люблять, щоб було смачно та корисно. І навіть щоб хліб був правильний.
От купила дизайнерша хлібопічку, бо набрид поганий хліб у магазині. Хоч і кажуть, що хліб поганим бути не може, бо то хліб, але то лише кажуть. Тому в хазяйстві з’явилася гарнюня GORENJE BM 900 AL, бо я ж на всю голову, мені треба, щоб і вигляд був на всі 100, а не лише функціонал. Ось вона, моя гарнюня (тут, мабуть, вже можна вимагати від виробника компенсацію за рекламу :) )



Ну і перевірений рецепт звичайного хлібу, що вийшов на якийсь там раз нарешті без питань і мав ось такий вигляд.

Після декількох спроб сухі дріжджі були відкинуті як непотріб незважаючи на те, що всі рецепти у книжці лише на їх основі та на основі сухих заквасок. Хліб виходи якийсь несмачний, як тирса та зі "шкрябучою" мякушкою.
Та і з борошном теж не все так просто. Оптимальним вибором стало борошно "Хуторок", але тут кожен може спробувати на свій смак.
Отже сам рецепт: 
Я беру пачечку в 100 г Криворізьких, відразу ділю її на 10 рівних частин. Зразу тому, що живі дріжджі мають властивість змінювати свою вагу в залежності від того де, при якій вологості, температурі і скільки вони зберігаються. А вже розділену пачечку загортаємо в пакет, щоб не висихали і до холодильника (я зберігаю на поличці, що на дверях).
Хоч я і багато читала про те, що дріжджі треба розводити теплою водою. Сама варіант розведення водою кімнатної температури (20-23 °С) виявися таки правильним. Інакше дріжджі починають зарано рости і як результат хоч частково, але "шапка" таки падає.
Ту частинку дріжджів, що призначена для випікання хлібини я кришу в окрему посудину, відміряю потрібну кількість води кімнатної температури для випікання, розводжу частиною цієї води дріжджі і весь об’єм виливаю у відерце.
Додаю сіль, цукор, олію, борошно (саме в такому порядку) і через 3 години отримую те, що ви бачите на фото. Хліб я зазвичай випікаю надвечір, він за ніч вилежується і повністю охолоджується.
1. Живі дражджі 1/10 100 г пачечки;
2. Вода 360-370 мл:
3. Сіль 1,5 мірної чайної ложки;
4. Цукор 1 мірна столова ложка;
5. Олія 1,5 мірної столової ложки;
6. Борошно 600 г. (я обов’язково пересіваю навіть просіяне).
Програма 1 (Basic), color Dark (темна скоринка), Loaf (розмір хлібини) 900 г.
Поїхали! Через 3 години виймаємо запашний хліб. Лопатку я виймаю не відразу, бо коли хліб щойно вийнятий, то при витягування він негарно ламається. Як варіант — у нас все одно попередньо хлібину розрізають навпіл. Тоді лопатка взагалі сама випадає.

Смачного, мої хороші!

2 коментарі:

  1. Відносно дріжджів хз.. В мене коли була ДеЛонжі, то я пробував різні сухі дріжджі то САФ давали дуже добрий результат. Ніякого "скрябучості" не було. Про борошно то правильно ))) Просівати завжди варто

    PS Вимкни капчу )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не знала, що "Показувати слово для перевірки" — це капча. Чесне слово :(

      Видалити