середу, 15 лютого 2017 р.

Біля мікрофона

Я взагалі не люблю вилазити на трибуну і щось віщати в мікрофон, взагалі людина не публічна. Не публічна, але просто стояти і дивитися на неподобства не вмію. Тому часто "беру мікрофон" в свої руки.


Сьогодні найбільшим неподобством є брехня. Хоча чому лише на сьогодні? Так завжди було, якщо не враховувати мордобої та підле вбивство.


Я ненавиджу брехню, будь яку. Я стаю абсолютно нетолерантна коли справа стосується брехні щодо найболючих тем. Я не знаю, що спонукає людей спекулювати на темі загиблих і війни і брехати про події чи випадки, але то є ненормальним. Тому не дивуйтеся, коли я б'ю. Межиочі, не розрізняючи статі, віку чи статусу. При зустрічі можу навіть огріти лопатою по голові.

Захотілося популярності і пишеш про "19-ти річного хлопчика, що загинув", котрого не існує і ще й розмазуєш соплі бо абідєлі попросивши в списках загиблих показати його ім'я? Будь готова, що в один прекрасний момент доведеться стояти обличчям до обличчя з людиною, котрій ти збрехала і тримати відповідь. Зможеш? А відповісти перед законом? Судячи зі всього, що ні, бо навіть у віртуальному світі сховалася за спинами таких же ненормальних. Але колись тебе спитають, напряму, можливо, навіть несподівано серед вулиці.

"Хлопці вмирають, а бариги наживаються!" Тут я буду ще цинічнішою. Так, вмирають, бо у нас війна. а ти пам'ятаєш про те, що у нас війна? Коли веселишся під час свят, коли сидиш у соцмережі? А ти в курсі, що зараз всі, хто воює свідомо зробив свій вибір і за твої висловлювання просто дадуть по пиці? Ні, це не моє припущення. Це їхнє прохання, щоб ви заткнулися, піднімали дупу і будували країну. Чесну країну з чесними людьми. Поки що прохання, бо будуть вимоги і питання. Наприклад, чи зможеш сказати коли ти востаннє платив податки? Так так, вони питають. Бо до сраки розвіднику твої пиріжки коли у нього немає системи відеоспостереження, сучасної оргтехніки, генераторів і кабелю. а це купуються на: а) живі гроші волонтерів, б) бюджетні кошти. Я взагалі дуже хочу, щоб ті, хто повертаються з контракту брали верещальників з мережі і питали: що ти робив поки я твою дупу затуляв від снарядів? І да, там знаю, що зараз завершити війну можливо лише одним способом — здатися мордору. Правда нежданчик?

Все взірвати к хєрам. Ага, одні вже взірвали. "Ми наш, ми лучший мір построім". Багато набудували? Пофігу що буде з державою завтра, головне щоб сьогодні було красіво і ефектно. І, шо найпримітніше, подалі від лінії фронту. Оператори в банку і депутати міськради (які б вони не були скоти) здачі не дадуть і кулеметну чергу по тобі не випустять. Тому можна, наприклад, розвести срач в центрі міста, помахати прапорами з патріотичними написами, відволікти 3 патрулі міліції від виконання свої обов'язків при цьому розказавши купі жірналістів, що збіглися на цирк який ти патріот. Потім постити фоточки в соцмережах. Нє, ну а шо, не на фрон же ж пертися. У нас війна не з мордором, а зі злочинною владою. Що, не подобається? А якого фіга роздувати цю брехню? Ну а якщо раптом не в глибокому тилу, то чомусь то повинен робити хтось там, бо це ж не мені під кулі лізти. Мужик, адресу воєнкомату знає чи підказати? А, ти нєпрігодєн? Та ти шо, а кажуть, що для офіцерів обмежень немає? А так ти вже й не офіцер. А шо ж ти триндів? Забрехався, да? От халепа.

І цей список можна продовжувати довго. Тижня не вистачить. Але все одно все зводиться до одного — або ти припиняєш брехати, або ти рано чи пізно будеш за це відповідати.

Немає коментарів:

Дописати коментар